piątek, 3 września 2021

Diamentowe Gody

 Cześć!

Tekturki z kolekcji "Barok" długo czekały u mnie na półce. Zwykle wykorzystuję inne motywy i raczej próżno u mnie szukać takich fresków, damasków i tym podobnych ozdobników. Aaaale... ta okazja wydawała mi się idealna. Sześćdziesiąta rocznica ślubu to okoliczność, przy której ta kolekcja tekturek sprawdziła się moim zdaniem perfekyjnie. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba:) 

Zapraszam do oglądania!



Ze sklepu wykorzystałam:

Tekturka RAMKA BAROK PROSTOKĄT   Old Fashion - cudne wstążki w stylu vintage fuksja   

Pozdrawiam,

Malwina :)



1 komentarz:

  1. Jak moze sie to nie spodobac? To wspaniala pamiatka. Moi dziadkowie doczekali 50 - lecia, a potem niestety odeszli, jedno po drugim. Byli bardzo.do siebie przywiazani. Pozdrawiam Malwinko

    OdpowiedzUsuń