piątek, 3 września 2021

Ślubnie z papiermi od Margaret

 cześć!

Ślubna kartka - chyba poza kartkami urodzinowymi, jest to najczęstszy temat u mnie na biurku.
I tak sobie pomyślałam, że skoro ślubna to idealna będzie do tego kolekcja LOVE ME TENDER :)
 

 

Z papierów Margaret pokazałam Wam już pracę bardzo męską, pokazałam też wersję kobiecą z różowymi kwiatuchami z wycinanek - dziś odsłona trzecia - jasna i romantyczna.
 
Ta kolekcja ma w swoich grafikach cudne okno z okiennicami - musiałam je użyć :)
Na papierach pojawiają się motyle, więc do kompletu dodałam też kilka naszych tekturkowych.

Dla fajnego efektu  romantycznej i lekko vinage'owej kartki dałam przez środek porwany i "przeszyty" fragment kalki.
Ażurkowe ozdobniki i piękny napis dopełniły całości.

Całość chowa się w pudełeczku, którego wierzch zdobi szyld z wyciętą dedykacją "MŁODEJ PARZE".
 
 











do uzyskania takiego efekty użyłam:
 
 

  

pozdrawiam Was serdecznie

Ania- Dusza z papieru

 



1 komentarz: