środa, 16 grudnia 2020

Świąteczne opakowanie na alkohol

 Witajcie!

Już niedługo dni Boże Narodzenie. Jeśli nie macie pomysłu jak zapakować alkohol, to przychodzę do Was z propozycją, którą zdążycie jeszcze wykonać :) Opakowanie nie jest w kolorach typowo świątecznych, dlatego myślę, że może postać na widoku nawet do Wielkanocy ;)

Pośrodku z warstwowej tekturki zrobiłam shakerboxa na którego nakleiłam piękną rozetę w kształcie płatka śniegu. W związku z tym, że fioletowy, to jeden z moich ulubionych kolorów, to takie też zrobiłam poinsencje z foamiranu. Dodałam jeszcze złoty dzwoneczek, a całość pochlapałam białą farbą.


W tym roku już się tutaj nie zobaczymy, dlatego chciałabym Wam życzyć pogodnych, białych i przede wszystkich zdrowych Świąt, a w nadchodzącym 2021 roku żeby był tylko lepiej :)





Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:






Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz