piątek, 4 grudnia 2020

Dziecięca kartka z Shaker Boxem

 Dzień dobry :)

Co powiecie na misiową inspirację z grzechotką?

 Często robiąc kartkę dla małego dziecka myślimy o tym żeby podobała się jego rodzicom - to oczywiste, bo to oni są jej pierwszymi odbiorcami.
Fajnie jednak pomyśleć też by sprawić trochę radości małemu solenizantowi.

Świetnym sposobem by udało się przykuć uwagę malca i wywołać uśmiech na jego twarzy jest zrobienie kartki z "grzechotką".
 



 
W  Filigrankowym sklepie znajdziecie spory wybór Shaker box'ów. 
Wsypując do nich koraliki, cekiny, mikrokulki itp drobne elementy tworzy się grzechocząca i przykuwająca uwagę ozdoba naszej kartki.
 
 


Ponieważ moja kartka jest z okazji roczku  - grzechotkę zrobiłam z cyferki 1, 
a ponieważ jest ona dla chłopca, to przetuszowałam ją na niebiesko.
 
 



Ostatnio zakochałam się o okrągłych bazach, już samo użycie bazy w niestandardowym kształcie powoduje, że kartka nabiera niecodziennego wyrazu.
 
Wiele warstw i dystanse między nimi sprawiają, że kartka tworzy przestrzenny obrazek.
Poza standardowymi kwiatuszkami, listeczkami itp na kartce zadomowił się misio w towarzystwie przecięta na pół i podklejona z dwóch stronach kompozycji ramka
fajnie "otacza" całą kompozycję.
 
 



Do zapakowania okrągłej kartki najlepiej sprawdza się pudełeczko z okrągłym okienkiem.
 ze względu na ozdobne przeszycia nie wymaga wiele zdobienia.
Wystarczy np delikatnie przetuszować jego brzegi pod kolor kartki i dokleić delikatne ozdobniki w 1-2 miejscach.


Do wykonania tej kartki użyłam:

 

pozdrawiam Was cieplutko

Ania - Dusza z papieru 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz