środa, 27 maja 2020

#zostańwdomu i twórz razem z dziećmi

Witajcie!

Pamiętacie o trwającej akcji Filigranek #zostańwdomu i twórz razem z dziećmi?
Do każdego zamówienia, bez względu na jego wartość, otrzymacie kostki z imieniem GRATIS.  Wystarczy w komentarzu do zamówienia wpisać IMIĘ, które chcecie dostać.


Ja akurat nie miałam możliwości ozdobić swoich kosteczek z dziećmi, ale chciałabym Wam pokazać jak można je udekorować.


Razem z rzeczami ze zdjęcia wykorzystałam złoty puder do embossingu, trawę, którą wycięłam z arkusza papieru Mintay oraz perełki.


Najpierw wycięłam z ozdobnego papieru boki klocków (na zdjęciu są trzy kolory, ale ostatecznie użyłam czterech). Następnie skleiłam kostki i okleiłam je papierem.


Literki ozdobiłam embossingiem na gorąco. Wykorzystałam puder w kolorze złotym.


Z masy plastycznej i formy zrobiłam różne ramki.


Na każdej kostce umieściłam odlew ramki, literkę, kotka, trawę oraz perełki :)










Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz