sobota, 30 maja 2020

Przestrzenne A


Cześć,

Na dziś mam dekorację przestrzenną 3D w formie litery A,
które możecie zakupić w sklepie Filigranek  jak również śliczne
 tekturki listków oraz zawijasków użytych w tym projekcie. 
Literę samodzielnie składamy i sklejamy na klej.
Jej wysokość to 20 cm, więc jest to duży efektowny format.
Na początek okleiłam całość papierem, nałożyłam wzór cegiełek przez maskę 
czarną pasta strukturalną, następnie kanty oraz cegiełki przetarłam woskami
w kolorze złota. Na tekturki arabeski oraz liść zrobiłam embossing
 w kolorze złota z odrobiną zieleni. Nożyczki to wycisk masy z foremki.
Nie mogło zabraknąć kwiatów i metalowych dodatków
i w taki to prosty sposób powstała wyjątkowa ozdoba lub dekoracja na półce.
Dajcie znać co wy o tym myślicie? 







W sklepie kupicie:

Litera 3D z tekturyTekturka HOBBY 12Tekturka FLORA 16




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz