piątek, 29 maja 2020

Kurs na kartkę namiotową dla taty

Witajcie:)

Za nami Dzień Matki a już wielkimi krokami zbliża się Dzień Ojca. 
I właśnie na tą okazję postanowiłam przygotować kartkę typu tent - namiotową.
Jest to bardzo fajna forma kartki a i zrobienie jej trudne nie jest:)

Potrzebujemy:
- kwadratową bazę kartki oraz dodatkowy prostokąt o długości bazy (u mnie 14,5 cm) oraz szerokości 9 cm. Będzie to łącznik bazy i podstawa całej kartki
- papiery scrapowe
- kwiatki (wcześniej przygotowałam gnieciuszki z papieru)
- różne dodatki: tekturka serce, wycięte z papieru elementy, listki, sizal, napis

Zabieramy się do pracy. W pierwszej kolejności bigujemy i zginamy nasz prostokąt w odległościach 1,5 cm, 4,5 cm oraz 7,5 cm. Nie posiadam bigownicy, dlatego wykorzystałam trymer suwakowy i nożyczki:) Możemy się także posłużyć linijką i dłutkiem kulkowym.

 W bazie kartki wycinamy okienko.
Docinamy papier do odpowiednich wymiarów, wycinamy w nim takie samo okienko oraz naklejamy na bazę za pomocą piankowej taśmy. Dodatkowo wycinamy ramkę o wymiarach wewnętrznych odrobinę mniejszych niż nasze okienko, ramkę również naklejamy na bazę za pomocą taśmy.


Nadszedł czas na przyklejenie naszego łącznika (jego brzegi troszkę przycięłam), na razie tylko do "tyłu" bazy.


Następnie naklejamy papier na tą tylną ściankę oraz ozdabiamy wnętrze kartki. Główną ozdobą jest u mnie tekturkowe serce, które naklejam za pomocą matowego heavy body gel na sporą ilość sizalu.
 
Teraz kończymy ozdabiać przód naszej kartki.

Na samym końcu przyklejamy łącznik do przedniej części bazy:)

 Jeszcze tylko napis i kartka gotowa:)




Pozdrawiam, Kabis

Ze sklepu wykorzystałam:
https://www.filigranki.pl/pl/milosc/7143-tekturka-serce-koniczynki.htmlhttps://www.filigranki.pl/pl/bazy-i-pudelka/3723-baza-kartka-145x145cm-craft-eco.html


4 komentarze:

  1. fajna kartka , chyba skorzystam z kursiku dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zapraszam do dzielenia się efektami w komentarzu i na naszej grupie inspiracyjnej na FB:)

      Usuń
  2. Super pomysł na kartkę i wykonanie. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń