czwartek, 1 listopada 2018

Zimowy box z sercami


Hej, hej, pamiętacie moją instrukcję składania boxa z sercami? Jeśli nie to zapraszam TU
Ja tymczasem pokażę jak go ozdobiłam 😉.

Hi, hi, do you remember my instruction how to fold exploding box with hearts? If not just do THERE. Meanwhile I will show you how I decorated it  😉.





Do ozdobienia boxa użyłam kolekcji Craft o'clock "BRR... it's cold outside". Na przykrywce pudełka stworzyłam delikatną i nieco rustykalną kompozycję z "zimowych" przydasi.

To decorate a box a used collection "BRR... it's cold outside" from Craft o'clock. On a lid I crated delicate and a bit rustic composition from my "winter" scraps.



Pierwszy bok ma uroczy kubek z pianką malowaną akwarelą i posypaną brokatem(prawie jak prawdziwa gorąca czekolada z bitą śmietaną 😜). Jest też pierniczek z kleju PVA, mąki ziemniaczanej, kakao i przypraw korzennych(szkoda, że nie czujecie tego zapachu 😋). Na ciasteczku embossowałam na gorąco śnieżynki, by imitować lukier.

First side have a cup with a foam painted using watercolors and sprinkled with glitter(almost like a real hot chocolate with whipped cream 😜). We also have a gingerbread from PVA glue, potato starch, cocoa and gingerbread spices(what a pity that you cannot feel the smell 😋).On a cookie I hot embossed snowflakes to imitate icing.


Użyłam tu uroczej ramki, którą embossowałam na gorąco i podkleiłam papierem. Domki namalowałam akwarelami, obrysowałam cieńkopisem i podkleiłam z tyłu tworząc  cos ala widok z okna.

I used a lovely frame which I heat embossed and glued to another frame from a paper. Houses are painted using watercolors, outlined with multiliner and glued on the back to looks like window view.




Ta część ma ażurową kieszonkę a w niej dwustronny tag na życzenia.

This side have a openwork pocket and double-sided tag for a greetings.




Choineczka embossowana na gorąco i proste życzenia.

Heat embossed Christmas tree with a simple greetings.





Miejsce centralne w boxie zajmuje choinka którą zrobiłam z połówki koła. Pomalowałam ją białym gesso i pastą do spękań, użyłam kulek styropianowych jako bąbek i metalowej gwiazdki na czubku.

Central place in my box have a Christmas tree made from half of a circle. I painted it with white gesso and crackle paste, I used styrofoam spheres as an ornaments and metal star on the top.


Użyłam:

I used:






Pozdrawiam:

Greetings:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz