czwartek, 29 listopada 2018

pudełko

Witajcie
Oto pudełeczko z mini prezentem na święta. Pudełko wykonałam ze złotego brystolu, oprószyłam brokatem i dodałam niewielką dekorację z papierową i tekturową serwetką. Kwiaty wykonałam z pianki, dodałam szyszkę sznurek i dzwoneczki.
Choinka ze środka delikatnie świeci w ciemności, bo pokryłam ją niebieskimi świecącymi perełkami w płynie.

Hello,
It's a box with a small gift for Christmas. I made the box myself from golden cardboard, I added some glitter, a paper doily and a chipboard doily. I made the flowers myself from foamiran, I added a cone, twinie and bells.
The Chritmas tree glows in the dark because I covered it with Glow Drops.








Użyłam: / I used:

Tekturka SERCE KORONKOWE 9cm  Brokat sypki srebrny 25g FOAMIRAN 20x23cm

Do zobaczenia / See you next time 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz