piątek, 2 listopada 2018

Kurs na mediowaną podkowę





Witajcie
Jakiś czas temu na blogu filigranek prezentowałam zardzewiałą podkowę,
dziś chcę Wam pokazać kurs jak taką pracę zrobić.

Gotową bazę z beermaty zamówiłam z filigrankach


             

surową tekturkę malujemy białym gessem



 

następnie pastą strukturalną i gąbką robimy "ciapy" - im więcej tym lepiej
pamiętajmy, że rdza jest chropowata i bardzo nieregularna


 

 suszymy,
następnie przy pomocy farb i mediów nadajemy strukturze rdzawy kolor, 


 

bardzo fajny efekt uzyskujemy patynami seeart

 

gdy wysuszymy prace
 dodajemy sznurek


 

i zaczynamy budować kompozycje kwiatową
wszystko przyklejamy na gel medium
ja użyłam
trochę gazy
sizzal



potem układamy kwiaty, listki i dodatki
wszystko kleimy na gel medium
i suszymy







na koniec kompozycję delikatnie woskujemy i gessujemy

 

i koniec.





Mamy podkowę idealną na prezent. Mam nadzieję, że kurs jest przejrzysty, 
gdyby jednak pojawiły się jakieś pytania to zapraszam do kontaktu

lista materiałów
           


         

   
  





Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz