sobota, 27 października 2018

Urodzinowy exploding box / A birthday exploding box

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was exploding box, który zrobiłam dla mojej przyjaciółki z okazji Jej okrągłych urodzin. Przyjaciółka urodzin wcale obchodzić nie chciała, dlatego w boxie nie pojawiły się żadne cyferki ;) Natomiast na środku, dla poprawienia humoru, stanęła buteleczka z koniakiem :)
Boxa ozdobiłam tekturkami ze sklepu Filigranek.

Hello!
Today I have for you an exploding box, made on the occasion of my friend's birthday
My friend did't wanted to celebrate her birthday, that's why there are no numbers inside the box ;) In the middle of the box I've put a bottle of delicious cognac instead :)
I've decorated the box with chipboards from Filigranki shop.






Na jednej ze ścianek pod ozdobami ukryłam zamykaną na magnes zakładkę z miejscem na podpisy urodzinowych gości.

On one of the walls under the decorations I hid an overlap with a magnet lock.
Thi is the place for the signatures of birthday guests.





W pracy użyłam:
I've used:











Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz