piątek, 16 grudnia 2016

Wesołych Świąt!


Kochani,

jeszcze tylko 8 dni pozostało nam do Świąt :) jak ten czas leci !
Na dzisiejszą inspirację miałam kilka pomysłów, jednak biorąc pod uwagę fakt, że kolejna inspiracja na tym blogu przypada mi już po Świętach, stwierdziłam, że przygotuje jeszcze jedną świąteczną kartkę - prawdopodobnie ostatnią w tym roku  :)

Tym razem również z bilecikami do prezentów.

Nie muszę chyba dodawać, że postawiłam na prostotę - bo to akurat widać ;)
Tak więc wykorzystałam kolekcję LemonCraft oraz świąteczne tekturki Filigranek, z czego jedną trochę zmodyfikowałam :)
Zgadniecie którą ?









w pracy wykorzystałam 




Korzystając z okazji życzę Wam już dziś 
RADOSNYCH ŚWIĄT !!!






2 komentarze:

  1. O :) Także zrobiłam kartkę świąteczną z użyciem tych zielonych desek :) Twoja wyszła ladnie,bileciki także :)

    OdpowiedzUsuń