czwartek, 1 grudnia 2016

Dla wyjątkowej osoby / For a special person

Krótka przerwa od świątecznych kartek. Wyjątkowy upominek dla wyjątkowej osoby wykonany na naszej tekturkowej bazie w kształcie gwiazdy. Bazę pokryłam białym gesso, a następnie nałożyłam pastę strukturalną używając maski w kropeczki. Po wyschnięciu użyłam mgiełek. Potem nadszedł czas na kawałek koronki, papierowe elementy i tekturki pokryte białym splashem. Całość dopełniłam błyszczącymi elementami: czarnymi cekinami i małymi gwiazdkami. Przy górnej krawędzi nałożyłam jeszcze trochę pasty strukturalnej imitującej śnieg. na końcu doczepiłam koronkę oraz tasiemki dopasowane kolorystycznie. Gwiazda przypomina przez to trochę popularne ostatnio łapacze snów.




Użyłam:

Tekturka HOBBY 11
Tekturka BOMBKA okrągła 
 Tekturka TEKST 26a
Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml 
Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml 
Mgiełka perłowa złota - Gold 
Mgiełka perłowa róż - Pink 

Tusz akrylowy SPLASH!  

Pozdrowienia


Karolina (się błyszczy)

5 komentarzy: