sobota, 4 lutego 2023

Exploding Box na chrzest

 Hej!

Dzisiaj witam się z Wami Exploding Box-em z okazji Chrztu Świętego.

Wykonanie go sprawiło mi bardzo dużo przyjemności i poszło dosyć szybko, gdyż w swoim zapasie miałam mnóstwo pięknych filigrankowych tekturek, które idealnie sprawdziły się na tą okazję.

Na środku zagościła kołyska, a ściany boxa ozdobione zostały dwuwarstwową świeczką i pięknymi ozdobnymi ornamentami. Dopełnieniem kompozycji kwiatowych stały się ażurowe listki.

Na wieczku pudełka umieściłam kilka kwiatów i moją ulubioną tekturkową ramkę.

Baza, na której został zrobiony Exploding Box, również znajdziecie w filigrankowym sklepie.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)







W pracy użyłam:










Pozdrawiam Was serdecznie.
Karolina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz