czwartek, 9 grudnia 2021

Kartka świąteczna

 

Hej!

Przychodzę dziś do Was z moim pierwszym wpisem :)

W związku z tym, że święta czają się tuż za rogiem postanowiłam pozostać w tym cudnym klimacie .

Wprawdzie zima nie jest moją ulubioną porą roku, ale mieniący się śnieg za oknem, sprawia że czas Bożego Narodzenia nabiera jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru. Sięgnęłam więc po granatową bazę, która nie dość, że  fantastycznie współgra ze wszystkimi ,,niebiańskimi,, i zimowymi odcieniami,  jest również bardzo elegancka .

Głównym elementem kartki jest zembossowana owalna tekturka z gwiazdkami i śnieżynkami, która pochodzi z zimowej kolekcji. Udekorowałam ją poinsecjami, oprószonymi   kryształkami  lodu.

Do wykończenia pracy posłużyło mi :  białe gesso, kilka delikatnych chlapań  oraz  napis ,,Radosnych Świąt,,- pod którym kryją się wszystkie najpiękniejsze świąteczne życzenia. 

Myślę, że udało mi się uchwycić nastrój adekwatny do najpiękniejszego zimowego czasu.


Zerknijcie proszę i podzielcie się wrażeniami w komentarzach :)












Do filigrankowych  półek sięgnęłam po:



 



Pozdrawiam serdecznie   
 
Viola -Smykałka














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz