piątek, 26 listopada 2021

Świąteczna kamieniczka

 Hej ;)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kamieniczkę. Piękną bazę ubrałam bożonarodzeniowo

 i zrobiłam klimatyczną domową dekorację ;)

 Ale wiecie co? Przy obmyślaniu jak ją zrobię, wpadłam na pomysł, że pobawię się w dekarza.

 Wycięłam dachówki i biegnąc wspomnieniami do wakacji w Pradze i pięknych czerwonych dachów, zrobiłam taki;)Pracy było sporo, ale efekt warty wysiłku. Dodatkowo na dachu, gzymsach i framugach okien nałożyłam odrobinę pasty śniegowej i przyprószyłam brokatem. Prawda, że wygląda jakby osiadł prawdziwy śnieg? A na drzwiach - zawiesiłam świąteczny wianek.

Wrzucam Wam tu sporo zdjęć, oglądajcie i się inspirujcie ;*













W pracy użyłam 




Serdecznie Was pozdrawiam ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz