piątek, 23 kwietnia 2021

Gitarowe przesłanie


 Witajcie kochani.

Mam dla Was dzisiaj inspiracje niestandardową :)


Tym razem na warsztat wzięłam dużą bazę gitary klasycznej. To jedna z naszych wyjątkowych baz, które choć mogą się wydawać trudne, to wbrew pozorom wcale takie nie są a praca z nimi daje dużo satysfakcji.

Swoja bazę po złożeniu postanowiłam potraktować różnymi mediami. W ruch  poszło gesso, pasta strukturalna, woski, masa do odcisków itp preparaty.

Moja gitara była prezentem dla młodej dziewczyny, która jakiś czas temu rozpoczęła naukę gry na gitarze. Dlatego też postanowiłam dodać jej motyw obrazujący przesłanie " rozwiń skrzydła", a do tego świetnie pasowała mi ramka ze skrzydlatym sercem. By dodać jej jeszcze bardziej osobistego charakteru umieściłam wewnątrz zdjęcie solenizantki.

Ciekawym dodatkiem, który dodaje charakteru gitarze są struny zrobione ze złotego cienkiego sznureczka.

Efekt tego mediowania znajdziecie na poniższych zdjęciach:










do tego projektu użyłam

     
     
     
   ściskam Was gorąco 
Ania - Dusza z papieru
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz