poniedziałek, 4 stycznia 2021

Litera 3D ze zdjęciem

 Cześć Kochani.

W myśl zasady, że szewc bez butów chodzi, rzadko robię coś dla siebie :) Czasem jednak jakiś projekt chodzi mi po głowie i wtedy powstaje coś "mojego". Ostatnio takim moim osobistym "czymś" była  literka 3D, którą dzisiaj chcę się z Wami podzielić.



Sklejoną bazę literki A okleiłam papierem w motyw desek. 
To neutralne tło i będzie mi pasował do wystroju pokoju ;)
Brzegi przetuszowałam, żeby podkreślić jej kontury.




Żeby nie stracić kształtu litery dekorację zrobiłam tylko na jednej "nóżce".
 
Wykorzystałam trochę mediów, odcisków z masy, perełek i oczywiście tekturek.
 

 
 Gdy tworze dla siebie, to są to zazwyczaj bardzo osobiste projekty. 
W mojej literce postanowiłam umieścić zdjęcie mojej rodziny.
Wkomponowałam je w ramkę, którą wcześniej pomalowałam czarnym gesso 
i musnęłam woskiem w kolorze różowego złota.
 
 



w swojej pracy wykorzystałam 

 

       

          
 
   

   
ściskam Was cieplutko
 
Ania - Dusza z papieru




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz