wtorek, 9 czerwca 2020

Dla nauczyciela

Cześć,

Dzisiaj post z książką, w formie podziękowania dla nauczyciela za miniony rok szkolny. 
Na tę okoliczność znajdziecie u nas szeroki wybór książek oraz tekturek,
 które znakomicie tu spełnia swoją rolę.Ja przygotowałam książkę 15/15 cm. 
Na stronie głównej użyłam duży napis  "dziękujemy"na który nałożyłam biały embossing,
 a w kompozycję kwiatową wplotłam piękne zawijaski z naszych nowości. 
Środek uzupełniłam kompozycją kwiatową, oraz w  tablicę z pięknym cytatem. 
Jest również miejsce na wpisanie podziękowania i tym razem książka zamykana jest na magnes.





i jeszcze kilka zbliżeń 





wykorzystałam do tego projektu poniższe produkty:

Pudełko książka na kartki DL Tekturka TEKST 7ETekturka RAMKA Z PĘTELKAMI
Tekturka KANDELABR 1 Tekturka TEKST 15a Tekturka RAMKA 2


przesyłam serdeczności....




1 komentarz: