niedziela, 22 marca 2020

Beżowo-srebrna kartka komunijna

Beige and silver First Communion card

Witam Cię serdecznie 😊
Dziś mam bardzo neutralną kartę komunijną, która powstała na grafitowej kwadratowej bazie.
Główną jej ozdobą jest warstwowa tekturka, której część pokryłam srebrną folią kładzioną na gorąco(użyłam tuszu do embossingu i Sticky Embossing Powder z Rangera oraz folii).

A warm hello to you 😊
Today I have a neutral First Communion card made from a graphite square card base.
As a main embellishment  I used a two layers chipboard, which one part is gold foil in silver(I used embossing ink, Sticky Embossing Powder from Ranger and a foil).

Użyłam także dwóch innych tekturek z których jedną przecięłam i embossowałam na gorąco. Stanowi ona idealny "wypełniacz" w mojej kompozycji.
Jest też i moja kapuściana róża, na którą kurs znajdziecie tu - KLIK
Tło pokryłam pastą strukturalną wyciśniętą przez maskę i posypaną pudrem do embossingu.

I also used two others chipboards, which one of them I cut and heat embossed.
It make a perfect "filler" in my composition.
You can also see here my cabbage rose, tutorial for it you can find here - CLICK.
I made a backgroud using a stencil, embossing paste and embossing powder.













Użyłam / I used:


  
  


Mam nadzieję, że zainspirowałam 😉 

I hope I inspired you 😉








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz