piątek, 7 lutego 2020

Zakładka do książki - kurs

Walentynkowa zakładka do książki dla dwojga...

 kurs "step by step" na prostą mixed-mediową zakładkę w stylu C&S


Witajcie:)

Na cotygodniowy piątkowy kurs przygotowałam dla Was zakładkę do książki, którą wykonamy krok po kroku:)

krok 1 -  przygotowuję materiały
W moim przypadku będzie to gesso czarne, baza zakładki, tekturki, pędzle, gąbki, gesso clear, farba czerwona, tusz splash, farba czarna akrylowa ( wyszło w praniu, dlatego nie ma na fotce:)), farba złota (gilding), tasiemka, stara książka.


krok 2 - gessuję bazę na czarno


krok 3 - Złotą farbą gilding przy pomocy gąbki robię złote wykończenie


krok 4 - wyrywam odpowiedni kawałek papieru i przy pomocy gesso clear mocuję na zakładce


krok 5 - czerwoną farbą maluję tekturki i chlapię bazę zakładki



krok 6 - chlapię czarną farbą ( farba jest w opakowaniu zastępczym, bo pękła mi tubka, a nie lubię marnować materiałów)


krok 7 -  przyklejam tekturki


krok 8 -  przywiązuję tasiemkę i dodaję kropki tuszem Splash!


Kiedy wyschnie - zakładka gotowa 


Ja w ten sposób przygotowałam komplet walentynkowych zakładek, który tak się prezentuje:)






Już wkrótce Walentynki, może skusicie się i wykonacie takie proste zakładki dla siebie i swojej pary:)

Tymczasem dziś żegnam się już z Wami, śląc moc ciepłych, walentynkowych uścisków, pa:)))



Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:





1 komentarz:

  1. Jaaaaakie to jest śliczne wszystko. Nie mogę oderwać oczu normalnie 😍😍😍. Urocze te zakładki.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń