wtorek, 19 listopada 2019

Świąteczna kartka bez użycia wykrojnika

Cześć!

Dzisiaj jeszcze chciałabym Wam z bliska pokazać moją inspirację do wyzwania, które trwa na blogu. Temat wyzwania to "Bez wykrojnika". 

Na tę inspirację przygotowałam świąteczną kartkę z wieloma elementami, które wycięłam nożyczkami z arkusza z grafikami. Całość ułożyłam na tekturce - ramce, a po środku wkomponowałam napis "Let it snow".


Hi!

Today I would like to show you my inspiration for the ongoing challenge on the blog. The topic of the challenge is "No die cutting".

For this inspiration, I prepared a Christmas card with many elements that I cut out with scissors from a sheet with graphics. I put everything on a chipboard frame, and in the middle I composed the inscription "Let it snow".





Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu.

I invite you heartfully to take part in the challenge.




Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:

I used the following products from the Filigranki shop:








Pozdrawiam,

Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz