piątek, 19 kwietnia 2019

Komunia Święta


Przed nami okres komunijny. Dziś pokażę Wam, jak w prosty sposób wykonać kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej.


Przygotowałam dwa prostokąty. Większy ma 14,5 x 20,8 cm, mniejszy zaś 12,5 x 19 cm


Większy prostokąt nakleiłam na bazę tak, aby pozostał biały rant.




Mniejszy prostokąt nakleiłam na biały papier, większy po 2 mm z każdej strony, aby również powstał biały rant. Białe ranty stosuję w kartkach komunijnych właśnie i w ślubnych. Dodają one wg mnie eleganxcji.




Przy pomocy wykrojników wycięłam potrzebne części: napis oraz bazę pod tekturkę z kielichem.



 Bazę pod tekturkę umieściłam na kostkach dystansowych, dolną na 2mm, a górną na 1mm.




Napis zawsze podkejam taśmą piankową, żeby nie falował.





Pod spód dałam podartą gazę, aby zakryć kostki dystansowe i dodać dodatkowej warstwy.



W taki sam sposób zrobiłam pudełko do kartki, które ozdobiłam komunijnym cytatem.








 W swojej pracy użyłam produktów ze sklepu FILIGRANKI:







Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do spróbowania.


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie prace i ta Twoja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kartka. Czuję się zainspirowana przez ciebie. Tym bardziej, że czeka mnie Komunia Święta mojej córki. Albę i dodatki kupiłam już na https://www.sklep.krespol.pl/ mają dobre ceny oraz bogatą ofertę.

    OdpowiedzUsuń