piątek, 19 października 2018

kurs na kartkę imieninową

Witajcie!
Dziś przygotowałam kurs na kartkę imieninową. Baza jest dość duża bo A5.

Hello!
Today I prepared a totorial for a name's day card.

Przygotowujemy potrzebne materiały:
nożyczki, klej, kosteczki dystansowe, papier, wybraną ramkę z tekturki i inne ozdoby (np. kwiatki)

We need to prepare:
scissors, glue, 3d tape, paper, a chipboard frame and other embelishmnts (for example flowers)


Papier przycinamy o pół centymetra mniejszy niż baza, biały papier przycinamy o 2 cm mniejszy.
We cut paper 0,5 cm smaller than the base, white paper should be 2 cm smaller.


W ostatniej warstwie papieru zdecydowałam się jeszcze wyciąć wzór i dopiero nakleiłam po klei wszystkie warstwy używając kosteczek dystansowych.
Przykleiłam ramkę i dodałam napis (też na kosteczkach dystansowych).

I decided to cut some pattern in the last layer and I glued all the layers with the use of 3d tape.
I also glued the chipboard frame and a sentimend (with 3d tape too).



Teraz czas na moją ulubioną część tworzenia kartek- ozdabianie. 
Wycięłam kilka listków...
And now it's time for my favourite part- decorating.
I cut some leaves...


...dodałam kwiatki...
...added some flowers...


...i perełki w płynie.
...and some liquid pearls.



A tak prezentuje się cała kartka.
And this is the card.








Użyłam: / I used:

Tekturka RAMKA 2 UHK Allo Allo ZESTAW 

Do zobaczenia / See you next time 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz