sobota, 4 sierpnia 2018

Album harmonijkowy tropikalny


Witajcie serdecznie :)

Czy widzieliście już nasze Filigrankowe tropikalne tekturki? Jeśli lubicie takie klimaty, 
a także podoba Wam się zestawienie zieleni z różem, to liście monstery i flaming sprawdzą się idealnie :) Przygotowałam dla Was album harmonijkowy, o wymiarach 11x16 cm, który pomieści 
na swoich stronach 10 zdjęć (najlepiej o wymiarach 9x13 cm). Album jest bardzo poręczny,
w  optymistycznych barwach - jak na wakacyjne wspomnienia przystało :)
Tekturki zostały przeze mnie pomalowane farbami akrylowymi, i pokryte bezbarwnym embossingiem na gorąco. Tło zrobiłam ze ścinków, i nieco psiknęłam je mgiełkami. 
Zapraszam do galerii :)







Użyłam tekturek:
     

Użyłam papierów:
  

Ponadto:
   

   

Pozdrawiam gorąco, Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz