piątek, 20 lipca 2018

Nadmorskie pamiątki zamknięte w shaker box

Witajcie serdecznie :)

Będąc w tym roku nad morzem, nie mogłam przejść obojętnie obok leżących na plaży skarbów morza. Postanowiłam zamknąć kilka z nich w shaker boxie, który wykonałam używając tekturowej rolki po taśmie klejącej. W ruch poszły farby i mgiełki w morskich kolorach.
Całość ozdobiłam patyczkami, gałązkami, glonami, kamykami, znalazły się też muszelki,
bursztynki i szklane mikrokulki. Całego smaczku dodają tematyczne tekturki
z naszego sklepu - zestaw: ster, kotwica, palmy, a fale zrobiłam z ozdobnego borderu.




Kotwicę oraz ster pomalowałam akrylami, obsypałam i  nagrzałam
bezbarwnym pudrem do embossingu.


Umieszczona wśród gałązek gaza opatrunkowa (pobarwiona mgiełkami) 
idealnie pasuje do morskich prac.

Shaker umieściłam za pomocą żelu 3D do drewienka o kształcie
umożliwiającym postawienie dekoracji.


Użyłam:
           

Ślę pozdrowienia, i życzę Wam udanych wakacyjnych podróży :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz