poniedziałek, 21 maja 2018

Parawanik

Witajcie,

kto śledzi naszą stronę na bieżąco to pewnie zauważył nowość, która się tam pojawiła - tekturkowy parawanik z zawiaskami. Produkt według mojego pomysłu, tak więc nie byłabym sobą gdybym od razu nie wzięła go na warsztat :)  Na początku myślałam o tym, by go zmediować, ostatecznie jednak postawiłam na wersję scrapową, aby pokazać Wam jak niewiele trzeba, by powstała efektowna rameczka do postawienia na biurku czy półce. Moja jest w stylu retro/vintage - a Wy jaki macie na nią pomysł?

Hello,

all of you who follow our website already noticed that there is new product - chipboard screen base with small hinges. It was my idea to create something like this so I had to do some inspiration at once too :) At the beginning I planned to use mixed media but finally decided to do scrap version to show you how easily you can create your own impressive frame which you can put on your desk or shelf. I made it in retro style - what is your idea?











Do wykonania tego parawanika użyłam poniższych produktów:

I used following products:








Pozdrawiam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz