piątek, 23 marca 2018

Mediowane jajo / mixed media egg

Kartki świąteczne porozsyłane, pora pomyślec o dekoracjach świątecznych. Jeśli nie macie pomysłu chciałam Wam pokazać moje jaja, któe przygotowałam jakiś czas temu i które robiliśmy podczas warsztatów w pracowni Filigranki. Jaja są styropianowe, a do ich ozdobienia użyłam Filigrankowych tekturek - TAK! tekturki można wyginać, po zwilżeniu potrafią pięknie dopasować się także do powierzchni okrągłych :). Następnie całość pokryłam gesso, po czym całości nadałam kolor przy pomocy mgiełki Seeart. Na koniec nałożyłam pastę z efektem rdzy i całość jeszcze delikatnie pomazałąm pastą woskową (w jednym przypadku użyłam jej mniej, w drugim więcej i jak widzicie efekt jest także inny).
Zachęcam do spróbowania - ozdoby te wzbudzają spory podziw osób mnie odwiedzających, a zabawa podczas ich tworzenia była naprawdę fajna :)

It's time to think abour Easter decorations. If you don't have any idea I would like to share with you my eggs, which I made some time ago. Eggs are made of styrofoam and I used Filigranki chipboards to decorate them - yes chipboards you can also use on round surfaces! After gluing chipboards I coverd everything with gesso, then painted it with Seeart Aqua Mist. At the end I put Seeart paste with rust effect and on the top - golden wax paste (on the first egg I used a little bit of wax and on the second much more, so you can see that effect is also diffeent).






Do wykonania tych ozdób wykorzystałam:









Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz