wtorek, 16 stycznia 2018

Wszystkiego najlepszego ;) / All the best :)

Cześć :)

Dopadł mnie straszny brak weny, mam nadzieję, że pogoda się poprawi i będę zdolna wymyślić coś ciekawego... W każdym razie obiecuję poprawę ;)
Moja kartka nadaje się na każdą okazję, dzięki uniwersalnemu napisowi. Myślę, że ten napis najlepiej wygląda na stonowanym tle i bez zbyt wielu ozdób, bo sam w sobie jest bardzo ładny. Ja przyznaję się, że przesadziłam z ilością kwiatków i nieco go przytłoczyły ;) Dzięki brązowemu tuszowi jest jednak dobrze widoczny.

I think I'm not in a good shape at the moment, I hope soon the weather will be better and it will help to create something interesting again... Anyway I promise improvement in future ;)
My card is universal for any occasion, thanks to the chipboard inscription "All the best". I think this chipboard looks very good without too many emblishements because it's nice itself. I colored the chipboard with brown ink to be better exposed.



Kwiatuszki zrobiłam z foamiranu w kolorze łososiowym. Jak u mnie często bywa, baza jest w nietypowym kształcie.

W sklepie Filigranek znajdziecie:

In Filigranki store you can find:


https://www.filigranki.pl/foamiran-pianka/2729-foamiran-20x23cm-lososiowy.htmlhttps://www.filigranki.pl/glowna/1972-tekturka-napis-wszystkiego-najlepszego.html

Pozdrawiam serdecznie :)

Best regards :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz