poniedziałek, 4 września 2017

Czekoladownik na dobry początek


Witajcie serdecznie :)
Na rozpoczęcie mojej półrocznej przygody w DT Filigranki 
dziś mam przyjemność zaprezentować moją pierwszą inspirację. 
Przygotowałam czekoladownik, by z tej okazji wirtualnie poczęstować Was czekoladą :)


Welcome :)
Today, to begin my 6-month adventure at DT Filigranki, 
I have the pleasure to present my first inspiration. 
For this occasion I have prepared a chocolate box to serve you the virtual chocolate :)




W centralnym punkcie znajdują się serduszka oraz piękna ramka z tekturki 
pomalowana mgiełkami oraz woskami. 
Dodatki w postaci kwiatów i delikatna koronka podkreślają romantyczny charakter pracy. 
Ponadto ciepła kolorystyka papierów jest małym wkroczeniem w jesienny klimat. 
Mam nadzieję, że praca Was natchnie i stworzycie niejedne piękności :)



In the center of the box there are hearts and a beautiful cardboard frame 
painted with mist and wax. 
Floral accessories and delicate lace emphasize the romantic nature of the project. 
In addition, the warm color of the paper welcomes us into the autumn atmosphere. 
I hope that this work will inspire you to create many masterpieces of your own :)








Użyte materiały:
Material used:







Pozdrawiam ciepło, Kasia :)
Warm regards, Kasia :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz