środa, 26 kwietnia 2017

Czterdziestolatek

Cześć :)
Pewnie nie tylko ja tak mam, że  kartka dla mężczyzny jest dla mnie dużo trudniejsza do wymyślenia, niż taka dla kobiet. Zwłaszcza, jak się lubi pastelowy róż, żółty i zielony....
Dodatkową trudnością było to, że Solenizant często dostaje ode mnie ręcznie robione kartki, więc z okazji 40 urodzin chciałam zrobić coś innego niż zawsze.
W naszym sklepie możecie kupić takie bazy - pudełka na kartki:

Baza pudełko 15x15

Wykorzystałam je jako bazę kartki, a nie opakowanie do kartki.
Czterdzieste urodziny to nie lada gratka, kolejna dycha życia rozpoczęta, więc na wierzchu zamieściłam zachętę do powiedzenia TAK! nowym przygodom ;)
W środku znalazła się tekturka z "rozwinięciem" powyższej myśli ;)







Pierwsza moja myśl o kolorystyce męskiej kartki to brązy i czerń, ale ja nie przepadam za brązem. Skupiłam się więc na niebieskim, zielonym i fioletowym. Czarna baza miała podkreślić jeszcze bardziej męski charakter kartki. 

Oprócz bazy użyłam tekturki z naszego sklepu, którą pokolorwałam niebieskim tuszem kredowym:

Tekturka ALBUM 1a


Pozdrawiam Was serdecznie!
BeeQueenie


1 komentarz: