sobota, 26 listopada 2016

Rogata bombka

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj chciałam Was zimowo zainspirować przy pomocy kartki shaker box z tekturką, którą zaprojektowałam dla Filigranek - bombką z jeleniem.




Dzięki shaker boxowi, przy potrząsaniu kartką, za jeleniem "fruwają" malusieńkie okrąglutkie cekinki oraz mieniące się brokaty: biały, błękitny i srebrny.   
 Tekturka jest dostępna w naszym sklepie: tekturka jeleń by Edyta Jaworska.
Jelenia najpierw pomalowałam białym gesso, a potem obsypałam białym brokatem, dzięki temu bardzo się błyszczy.
Tekturka BOMBKA okrągła

 Użyłam jeszcze tej tekturki:
Tekturka BOMBKA okrągła
Ją też najpierw pomalowałam białym gesso.
 
Gotowa baza kartki pochodzi stąd. Wystarczy ją wyjąć, jest przyczepiona podobnie jak tekturki, więc ciekawy wzór mam na wyciągnięcie ręki, mogę więcej czasu spędzić nad dodatkami, a nie tworzeniem bazy.

Box Cards zestaw 8szt. bazy do pudełek białe

Tło to różowy papier z kolekcji Królowa Śniegu II Galerii Papieru:

królowa śniegu II 

Mam nadzieję, że się Wam spodobała i kartka i bombka jeleń :)
Pozdrawiam Was gorąco!

BeeQueenie
 


2 komentarze:

Na czas trwania zabawy w BLOG HOP komentarze będą ukryte :)
For the duration of the BLOG HOP comments will be hidden :)