środa, 15 czerwca 2016

Exploding box z drogowskazem

Witajcie!
Jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogłam dołączyć do Zespołu Filigranek :) 
Oto moja pierwsza inspiracja - exploding box z drogowskazem:

Hello!
I'm so happy I could join the Filigranki Team!
Here is my first inspiration - the exploding box with a signpost:






Bardzo fajnie tworzyło mi się z filigrankowych materiałów :)
 It was very cool creating my work using Filigranki's materials.

Użyłam/I have used:

Baza do boxa 10cm 
 Chrzcielnica 3D z tektury
Nostalgia 02

 Odważny Debiut róż 02

Zachwyt 03 


Pozdrawiam wszystkich serdecznie!/Regards!
Do zobaczenia wkrótce!/ See you soon!

Edyta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na czas trwania zabawy w BLOG HOP komentarze będą ukryte :)
For the duration of the BLOG HOP comments will be hidden :)