sobota, 5 marca 2016

Mediowa karteczka XOXO / Mixed media card XOXO

Witajcie / Hello

Dziś króciutko ...:)
Today briefly... :)

Przygotowałam dzisiaj mediową karteczkę, którą wykorzysta się na każdą okazję. Do stworzenia jej użyłam różnych mediów i stempli, ale przede wszystkim papierów i tekturek Filigranek. Udekorowałam ręcznie zrobionymi kwiatkami, które również pomalowałam.

I've prepered a mixed media card. It fits any occasion. I've created a card with various media and stamps. Mainly I used beautiful papers and chipboards from Filigranki. The card is also decorated with flowers which I made and painted myself .

Mam nadzieję że spodoba się Wam mój projekt :).
Zapraszam na zdjęcia.  

I really hope you enjoy my idea. :)
Have a look at the pictures.







w mojej pracy użyłam...
I used...


Odważny Debiut szary 02   Odważny Debiut szary 03   Tekturka TEKST 11a

Tekturka RAMKA 32   Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml   Mgiełka perłowa róż - Pink



Pozdrawiam
Regards

Natalia (Bluebell Chandlery)

2 komentarze: