piątek, 4 grudnia 2015

Album dziecięcy

Dziś gościmy u nas Agnieszkę, znaną w scrapowym świecie jako Multitude of  Drops, która przybywa do nas ze świeżutkim albumem dziecięcym, wykorzystującym zestaw naszych napisów tekturkowych.
A teraz kilka słów od Agi: 

Z lekką nutką nieśmiałości, zapraszam na mój pierwszy wpis jako Gościnna Projektantka.
Czasami, gdy tylko coś zobaczymy, to od razu wiemy co z tego powstanie.
Tak było w moim przypadku, gdy zobaczyłam dziecięce tekturki, które możecie znaleźć w ofercie sklepu. Są tak piękne, że postanowiłam stworzyć z nimi album dla małego chłopca. Album bardzo obszerny, liczący aż 8 stron, w tym 3 strony rozkładane, wiele kieszonek i różnego rodzaju schowków na bibeloty.
Pracę zachowałam w minimalistycznym stylu, a do ozdoby albumu użyłam jedynie tekturek, które polakierowałam używając preparatu Glossy Accents oraz paru cekinów. I tyle!
Naprawdę nie trzeba nic więcej, tekturki "robią" całość :)
Zobaczcie zresztą sami!

  









Pozdrawiam,


1 komentarz: