piątek, 17 grudnia 2021

Świąteczny Exploding Box

 Witajcie Kochani!
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami.
Wszystkie upominki już wysłane.
Jednym z nich, który przygotowałam na dzisiaj dla Was w ramach świątecznej inspiracji
jest exploding box.
Do jego stworzenia wykorzystałam papiery z UHK Art Journal Christmas.
Dla mnie osobiście ponadczasowe i zawsze sprawdząją się w klimatach świątecznych.
Na wieczku boxa oraz w środku dodałam kilka elementów z papierów od Paper Heaven Papers
z kolekcji Świąteczna Girlanda.
Użyłam również filigrankowe tekturki w formie prezentów, dzwonków i kamieniczek.
Na środku boxa stworzyłam leśną scenkę ozdabiając ją zielonym sztucznym mchem pokrapianym brokatem i białą farbą. Nie byłabym sobą gdyby w mojej pracy zabrakło kwiatów.
Tak więc i tutaj pojawiają się papierowe poinsencje również z papierów od UHK.

Zapraszam do objerzenia zdjęć.




















Z Filigrankowego sklepiku wykorzystałam:

 


  

 

  

Korzystając z okazji życzę Wam cudownych Świąt Bożego Narodzenia.
Wiary, która może przenosić góry, Nadziei, która nigdy nie zgaśnie
oraz Miłości, która jest światłem życia.
Niech narodziny Chrystusa zwiastują dobrą nowinę!

Pozdrawiam Was ciepło :)


2 komentarze: