sobota, 11 grudnia 2021

Proste kartki świąteczne

 Witajcie!

Do świąt coraz bliżej, i coraz mniej czasu na wysłanie kartek do swoich bliskich. 

A jeśli lubicie podarować bliskim, coś ręcznie robionego i myślicie że już nie zdążycie, to wyprowadzę Was dziś z błędu. 

Zobaczcie, jak można szybko zrobić efektowne kartki, w których centrum są nasze tekturki. 

Bazę kartek okleiłam papierem skrapowym, na drugą warstwę dałam białą kartkę z cytatem. Aby dodać trochę faktury, to odbiłam na niej folder do embosingu. W centrum umieściłam śliczne tekturkowe bombki, które wcześniej obsypałam brokatem. Zawiązałam wstążki i proszę kilka kartek gotowe ;)

Ja lecę je wysyłać, a Wy oglądajcie i się inspirujcie;*










Do kartek użyłam





Do zobaczenia. Jeszcze przed Świętami;*



   
 







2 komentarze: