środa, 17 marca 2021

Stylowa torebka

 Witajcie,

Miałam ostatnio okazję tworzyć imieninowy prezent dla wyjątkowej kobiety - mojej mamy. Chciałam, by był on elegancki, z klasą, a jednocześnie niebanalny oraz by pomieścił drobny upominek. Wybór padł na fantastyczną bazę - pudełko torebkę wraz z ozdobną kartką. 

Całość ozdobiłam papierami w różnych odcieniach zieleni, ze złotymi dodatkami. Torebkę delikatnie zaakcentowałam tekturką Arabeska oraz koronką, zamszowymi chwostami i wstążką vintage. Natomiast do zdobienia kartki użyłam ramkę Retro Vintage podwójną, którą potraktowałam złotym pudrem do embossingu. Na koniec trochę liści, kwiatów, drobnych dodatków i prezent gotowy. 











Do wykonania zestawu użyłam:

            






Pozdrawiam serdecznie,
Angelika 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz