środa, 3 marca 2021

5 sposobów na zaproszenia z filigrankowymi tekturkami

 Cześć!

Wielkimi krokami zbliża się sezon komunijny, a co za tym idzie, wiele scraperek uzupełnia swoją ofertę o nowe wzory zaproszeń. Kto śledzi trendy ten wie, że coraz większą popularnością cieszy się motyw liści eukaliptusa. Tak się składa, że Filigranki wypuściły ostatnio na rynek serię tekturek w tej tematyce. Korzystając z okazji chciałam Wam przedstawić kilka wzorów zaproszeń z wykorzystaniem Filigrankowych tekturek z motywem eukaliptusa ale nie tylko.

Zapraszam!

1) Tekturka pozłacana - wystarczy odrobina folii do złoceń aby dodać pracy bardzo eleganckiego charakteru. Dodatkowo pozłociłam też brzegi kartki i przewiązałam ją złotym sznurkiem. No i oczywiście eukaliptus:)


 2) Tekturka pokolorowana tuszem - gałązki pokolorowałam tuszem Memento oraz dodatkowo pocieniowałam zielonym cienkopisem. Do tego delikatne chlapania farbą akwarelową i efekt mamy murowany:)

3) Tekturka pomalowana farbą akwarelową - tym razem gałązki eukaliptusa pokolorowałam akwarelami, co jak widać, dało o wiele delikatniejszy kolor, ale w połączeniu z półprzezroczystą kalką zamiast okładki i delikatną satynową kokardą, dało bardzo subtelny efekt.

4) Tekturka embossowana - jeżeli chcemy uzyskać efekt całkowicie białej tekturki, najlepszym sposobem będzie embossing na gorąco. Wówczas tekturka jest idealnie pokryta i dodatkowo pięknie się błyszczy. No i możemy uzyskać efekt "cała na biało" ;)

5) Tekturka "saute" - niby banał ale chyba takie połączenia lubię najbardziej. Taka surowa tekturka w połączeniu z bazą craft i lnianym sznurkiem są moim zdaniem rewelacyjne. Niby nic a jednak efekt WOW!


Mam nadzieję, że ta krótka ściąga ułatwi Wam przygotowania do sezonu komunijnego. Zapraszam zatem do sklepiku i nie zapomnijcie przyjrzeć się naszej eukalitpusowej kolekcji:)

 

Ze sklepu wykorzystałam:

 Tekturka KOMUNIA 8  Tekturka CHŁOPIEC KLĘCZĄCY, W RAMCE  

Tekturki GAŁĄZKI EUKALIPTUS 7 szt  Tekturki GAŁĄZKI EUKALIPTUS 4 szt

 

Pozdrawiam,

Malwina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz