środa, 22 lipca 2020

Ślubny preznent

Coraz częściej życzeniem Młodej Pary jest by goście sprezentowali im pieniążki i wino.

Chcę Was dziś zainspirować właśnie w tym temacie, dlatego przygotowałam dla Was zestaw- kartkę Ślubną z miejscem na pieniążki oraz do kompletu opakowanie na wino.



Ja już tak mam, że kartki Ślubne są u mnie głównie białe, albo bardzo jasne.
Kartkę zrobiłam tym razem w poziomie, a jako motyw przewodni posłużyły mi ptaszki i cytat z psalmu o miłości. 



Na tło dla ptaszków odciskanych z masy, wybrałam piękne serwetki o koronkowym wzorze (w zestawie są 4 sztuki – do kartki wzięłam tą większą).
Tekturkową serwetkę zembosowałam na biało.
Cytat zostawiłam w naturalnym kolorze- powinien się wyróżniać.
Do tego standardowo ślubne dodatki jak białe kwiatki, listeczki, koronki.




Wewnątrz kartki nad życzeniami znalazła się kieszonka na banknoty wykonana z kalki i udekorowana ozdobną linią ( w naszym sklepie znajdziecie je w pakiecie po 6 szt) .




Tekturowe opakowanie na wino skleiłam białą stroną na zewnątrz.
Okleiłam tym samym papierem co kartkę. Dodałam podobnie jak w karcie embosowaną serwetkę (tym razem z zestawu wzięłam mniejszą) i ten sam zestaw ozdób .






Zestaw gotowy. Zostaje do opakowania włożyć winko, do kieszonki banknoty i prezent kompletny :)


By wykonać ten zestaw użyłam:
https://www.filigranki.pl/pl/boze-narodzenie/5183-tekturka-serwetki-koronkowe-4szt.html https://www.filigranki.pl/pl/ornamenty/7025-tekturki-linie-proste-6-szt.html?search_query=linie&results=39



pozdrawiam Was ciepło  :)

Ania - Dusza z papieru




1 komentarz: