piątek, 19 czerwca 2020

Szczupak na Dzień Ojca

Pike for a Father's Day

Cześć 😀
Czy Twój tata też uwelbia łowić ryby? Mój bardzo, dlatego na Dzień Ojca na czekoladowniku 
nie mogło zabraknąć motywów wędkarskich 😉
Użyłam tu gotowej bazy do czekoladkę Ritter Sport
Akwarelami i cieńkopisem namalowałam okazałego szczupaka, 
a jako tło użyłam tekturki FLORA 2, która znakomicie sprawdziła się jako roślina wodna.
Myślicie, że mojemu tacie się spodoba?

Hi 😀
Is your dad also a fan of fishing? Mine is, so for a Father's Day I couldn't decorate
 a chocolate box without  fishing theme 😉
With a watercolours and a fineliner I painted a big pike fish, and for a background element I used a FLORA 2 chipboard, which works very good as a underwater plant.
Do you think that my dad will like it?




  

Wykorzystałam/ I used:

  



Pozdrawiam/ Greetings:



2 komentarze: