wtorek, 16 czerwca 2020

艢lubny zestaw z sercem/ Wedding set with a heart

Witam 馃榾

Dzi艣 przychodz臋 z kartk膮 w eleganckim pude艂ku, kt贸ra b臋dzie idealnym prezentem na 艣lub.
U偶y艂am tu bazy kartkowej w kszta艂cie serca, kwadratowego pude艂ka 
oraz okr膮g艂ej tekturki.

Hello 馃榾

Today I'm coming with a card in en elegant box, which will be ideal gift for a wedding.
I used here heard shape card base, square box and circle chipboard.

Wianek zembossowa艂am i ozdobi艂am koralikami nawleczonymi na drucik.
S膮 te偶 i moje r贸偶yczki oraz r臋cznie rysowane listki.

I embossed wreath and decorate it with a beads and thin wire.
I used my handmade roses and hand drawn leaves.


G贸r臋 pude艂ka udekorowa艂am papierem, wst膮偶k膮, koronk膮 i diamencikiem.
D贸艂 wy艂o偶y艂am papierem i przetar艂am bia艂ym gesso.

Top of a box I decorated  with a pattern paper, ribbon, lace and a gem.
Bottom I lined with a paper and dry brushed with a white gesso.








U偶y艂am/ I used:

 



Pozdrawiam/ Greetings:




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz