poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Okrągła kartka komunijna

Round First Communion card

Witam 😃
Czy robicie czasem lifty swoich własnych prac? Ja dziś zliftowałam świąteczną kartkę i zrobiłam projekt komunijny.
Pewnie ciekawi jesteście z czego uwiłam ten wianek dookoła? Pewnie Was zdziwię 😁Wykorzystałam zwykłą rolkę po papierze toaletowym! Spróbujcie sami, to bardzo proste - po prostu nożyczkami tniemy dookoła na wąskie paseczki i powstaje coś a'la słoma czy siano i z tego bardzo łatwo można uformować taki właśnie wianek :) Ja jeszcze potem lekko traktuję go odrobiną gessa(lub farby akrylowej) i tak uzyskuję efekt, który widzicie.

Piękną dwuwarstwową tekturkę kielicha pomalowałam metaliczną grafitową farbą akrylową, dzięki temu otrzymałam bardzo wyraźny element skupiający wzrok(tzw focal point). 

Hello 😃
Are you do sometimes a different version of own old project?
Today I was inspired by my Christmas card and made a First Communion lift of it.
You probably wonder how I made this wreath which is around the borders of card? 
I may surprise you 😁 I used ordinary tissue paper roll! Try for yourself, it's super easy. You just need to cut it around  paper roll using scissors and something like a straw or a hay will create. Now you just form a shape of a wreath and paint it with a gesso (or an acrylic paint).

A beautiful chalice chipboard was painted with graphite color metallic acrylic paint to make a nice focal point of my card.


To stara zimowa kartka:
My old winter card:



A tu jej komunijna wersja:
And this is First Communion lift of it:








Wykorzystałam/ I used:







Pozdrawiam/ Greetings:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz