wtorek, 21 kwietnia 2020

Kartka książka na I Komunię św.

Kartka w formie książki na wyjątkową okazję

I Komunia św. 



Witam:)
Okres komunijny w tym roku wygląda nieco inaczej niż zwykle, ale to nie znaczy, że prędzej czy później kartki nie będą nam na tę okazję potrzebne:) Dlatego korzystając z przepięknych tekturek komunijnych ze sklepu Filigranki, a także wykorzystując ich bazę kartki-książki, wykonałam projekt na taką właśnie, szczególną uroczystość:)
W tym projekcie połączyłam papiery z kilku kolekcji, ale podoba mi się efekt końcowy. Zwłaszcza papier z grafiką marmuru skradł moje serce - kojarzy mi się z ołtarzem i musiał znaleźć się w pracy na taką okazję:) Papier lustrzany również często gości w moich komunijnych pracach w tym sezonie - jakoś w tym roku stawiam na szyk i efekty glamour:)
Najbardziej w oczy rzucają się jednak piękne komunijne tekturki. W tej pracy wykorzystałam ich sporo, niektóre nawet przycięłam tak, aby dopasować je opowiednio do potrzeb, ale uwaga! Nic się nie zmarnowało, bo element odcięty tu, dokleiłam z innej strony:) Mnie pasuje, a Wam?













Mam nadzieję, że mój projekt przypadnie Wam do gustu:)

Dziękuję za nasze dzisiejsze spotkanie i pozdrawiam serdecznie:)






Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz