wtorek, 18 lutego 2020

Pamiątka z okazji Chrztu Świętego

Witajcie!

Przygotowałam dzisiaj pamiątkę z okazji przyjęcia Chrztu Świętego w dość nietypowych kolorach, tak przynajmniej mi się wydaje. Wykorzystałam kolekcję od ScrapAndMe "Joyful Kids", która obfituje w intensywne kolory.

Co uważacie? Takie kolory nadają się na kartkę na Chrzest? Dajcie znać w komentarzach.


Hello!

Today I've prepared a baptism souvenir in quite unusual colors, at least I think so. I used the ScrapAndMe collection "Joyful Kids", which is full of intense colors.

What do you think? Are such colours suitable for a baptism card? Let me know in the comments.









Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:

I used the following products from the Filigranki shop:






Pozdrawiam,

Regards




6 komentarzy:

  1. Kartka jest ładna, a dzisiaj kolory nie grają głównej roli jak dawniej ,że dla dziewczynki to różowy, a dla chłopca to niebieski,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi się wydaje, że dominuje kolory takie jak: biel, ecru, kremowe z dodatkami ewentualnie niebieskiego czy różowego.

      Usuń
  2. Nie wiem, jaki kolory, ale kartka jest zachwycająca. To moje ukochane barwy, kartka czaruje, przenosi w inny świat. Jestem urzeczona, kartka idealna. <3 Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się, że kartka Ci się spodobała :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście kolory są inne niż zwykle ale bardzo ładnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń