wtorek, 15 października 2019

ZA KWIATOWYM MUREM

Witam się z Wami po raz kolejny ❤

Jako inspirację przygotowałam dziś blejtram, na którym stworzyłam kwiatowy ogród.

Zrobiłam ostatnio kwiaty, więc trzeba było je wpleść w projekt, to była moja myśl przewodnia.

Zaczęłam od dobierania papierów. 
Drzwi i cegiełki były niezbędne, więc zrobiłam sama.

Materiały, jakich  jeszcze użyłam to: tekturki, wycięte elementy z cudownej kolekcji papierów, farba z efektem mchu i kamienia, embosingu na gorąco, pasta pozłotnicza, akwarele, farbę kredową i akrylowe.
Dodałam kwiaty z jedwabnego foamiranu, całość pochlapałam gesso i gotowe :)

Mam nadzieję, że projekt przypadnie Wam do gustu tak jak mi 

Będę wdzięczna za wszystkie komentarze 






Spis materiałów:

Tekturka KANDELABR 2  Tekturka AMORE 14  Heavy body żel 3D MATOWY 50 ml SeeArt  Kosteczki dystansowe 3D 2mm 400 szt  Podkładki z beermaty 8x22cm 20szt

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie 
Karolina




2 komentarze: