niedziela, 20 października 2019

Ślubna pamiątka - książka z mchem

Cześć!

W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam pamiątkę z okazji Ślubu. W tym celu wykorzystałam kwadratową bazę książkę, dzięki której pamiątka wygląda okazalej.

Ostatnio pokochałam chrobotka i tutaj postanowiłam go wykorzystać, jest on "poduszeczką" na tekturkę z młodą parą.

Na serce, które znajduje się na wianku nałożyłam pastę do spękań, a następnie pomalowałam różową akwarelową farbą.



Hi!

For today's inspiration, I have prepared a souvenir for the Wedding. For this purpose, I used a square book base, thanks to which the souvenir looks splendidly.

Recently, I love reindeer moss and here I decided to use it, it is a "pillow" for a chipboard picturing a young couple.

I applied crackle paste to the heart that is on the wreath, and then painted it with pink watercolor paint.











Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:

I used the following products from the Filigranki shop:









Pozdrawiam,

Regards


3 komentarze:

  1. Piękny album i pamiątka, misternie wykonany z wielką precyzją.W rodzaju tych które by się chciało otrzymać☺️ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory :) środek wygląda bardzo bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń