czwartek, 11 lipca 2019

Mixmediowa kartka dla księdza

Mixed media card for a priest

Hej, dziś mam do pokazania taką oto karteczkę. Jej tło powstało z wykorzystaniem tych malutkich paseczków jakie zazwyczaj pozostają po skończonym projekcie 😉

Hi, today I want to show you my new card. I made background using this strips of paper which  are always left after finishing a project 😉

Paski przykleiłam do papieru, pomalowałam czarnym i białym gesso oraz kilkoma kolorami farb akrylowych tworząc przecierkę. Na tło nałożyłam pastę do spękań, którą przecisnęłam przez maskę.
Z rolki po papierze toaletowym ciętym "dookoła" powstał wianek, który pomalowałam białą farbą akrylową. Na to dałam embossowaną tekturkę, która nadaje się nie tylko na komunie 😊

I glued  strips to a paper and painted it white and black gesso and a few shades of an acrylic paint making a distressed background. I decorated it  with a stencil and crackle paste.
Using toilet paper roll cut "around" I made a wreath, which I painted it with a white paint. I covered it with an embossed chipboard, which is not only for a First Communion 😊









Wykorzystałam - I used:



Pozdrawiam - Greetings













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz