piątek, 26 lipca 2019

Foto kurs na ozdobienie bazy walizki

Hej,hej

Dziś dzień, na który przypada kurs i tak jak obiecałam ozdobimy 
w bardzo prosty i szybki sposób bazę walizki, którą mamy w ofercie :)
a zainspirowana letnim klimatem zaprezentuje ją w pastelowych barwach. 

na początek musimy złożyć bazę walizki, a post na instrukcję jej złożenia tu jest  

przygotowałam wstępnie potrzebne materiały, ale u mnie jest to bardzo ruchome  
i zawsze coś w trakcie tworzenia się zmienia ;) 


a więc pomalowałam bazę walizki pudrem antycznym (nile green) za pomocą małego wałeczka

po wyschnięciu nałożyłam wzór przez maskę w kolorze frosted aqa

 i również odłożyłam do wyschnięcia 
  

w między czasie pocieniowałam ważkę tuszami 

a na paseczki walizki nałożyłam przezroczysty embossing 
   

po wyschnięciu bazy walizki przetarłam ją tzw  metodą suchego pędzla białym pudrem 
antycznym i otrzymałam poniższy efekt

na żel medium dokleiłam pozostałe elementy walizki i gotowe :)

dla tych co lubią minimalizm ozdobą walizki może być tylko ważka :)

lub w letnim klimacie, jak było moje zamierzenie ;) 

 

  

użyłam:

WALIZKA 3D model z tekturki   Tekturka WAÅ»KA peÅ‚na

Oczywiście czekam na wasze pomysły z tą bazą walizki :-)
pochwalcie się koniecznie swoimi projektami na naszej grupie inspiracyjnej na fb.

Miłego kolorowego dnia!
a dziś szczególnie dla Aneczek ;-) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz