poniedziałek, 6 maja 2019

Na pamiątkę komunii świętej

Witam serdecznie!

Sezon komunijny trwa, więc i ja przygotowałam inspirację z tej okazji
wykorzystując filigrankową tekturkę z hostią.
W sklepie FILIGRANKI znajdziecie całe mnóstwo komunijnych tekturek,
którymi ozdobicie pamiątki w formie kartek, jak i boxów.
Moja pamiątka to bardzo delikatna i elegancka kartka w formacie DL.
Jest prosta w wykonaniu, jednak ma warstwy, a żeby nadać im przestrzenności,
koniecznie trzeba użyć kosteczek dystansowych.
Ja tym razem zastosowałam 2 mm.





Ze sklepowych półek wykorzystałam:

    

    



Zainspirowani? To do dzieła!

Ania


4 komentarze:

  1. Piękna i delikatna, stworzona z niezwykłą starannością i smakiem.. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka.:) Podklejenie kolekcji białym papierem dodało elegancji.

    OdpowiedzUsuń